Naudingi patarimai kaip elgtis kavinėse. #1

Pastebėjau, kad dauguma žmonių vis dar visiškai nežino arba nelabai žino kaip elgtis kavinėje. Ta proga nutariau parašyti keletą naudingų patarimų palengvinant žmonių gyvenimą. Kitą kartą kai ateisit į kavinę – iškart žinosit, kaip reikia elgtis ir matysit kaip kiti to nežino.

Labai mieli puodeliai. Mielai priimčiau, jei kas nors padovanotų.
Labai mieli puodeliai. Mielai priimčiau, jei kas nors padovanotų.

Patarimas nr. 1 – niekada nesisveikinkit. Sveikintis yra nemadinga. Sveikinasi tik visiški nevykėliai arba padlaižiai, bandantys įtikti personalui, o sėkmingi ir visko gyvenime pasiekę žmonės to daryti neprivalo. Kam sveikintis su žemesnės kastos žmonėm.

Patarimas nr. 2 – susijęs su pirmuoju – jeigu ateinate dviese ir kalbatės apie būsimus projektus, kaip nieko nespėjote šiandien darbe, nes per mažai lačių be kofeino su karamele išgėrėt, kaip neišsirenkate į ką investuoti ir t.t., – tokiu atveju irgi reikia nesisveikinti su darbuotojais. Jie vistiek nesėkmingi žmonės (nes čia dirba, obviously), kam aušint veltui burną. O +10 karmos taškų gausit už tai, jei vidury jūsų įtempto pokalbio reiks užsisakyti kavą – tai užsakinėdami kavą nutaisykite tokį nepatenkintą veidą, kad reikėjo nutraukt pokalbį, lyg pats barista būtų prie jūsų priėjęs ir trukdydamas bando išsiaiškint ką norit gert dabar. Bet jūs nenorit, nes jau gėrėt kavos. Pasiūlykit ką nors.

Patarimas nr. 3 – šitas patarimas labai jau paprastas, bet veiksmingas. Jeigu matote, kad prie kasos bent 5 žmonių eilė ir darbuotojai nespėja – tiesiog stovėkite. Pasiskaitykite naujienas FB, paskrolinkit instagramą, paplepėkit su kuom nors telefonu. Ir kai pagaliau bus jūsų eilė užsisakyti pradėkite skaityti meniu – lėtai, nes jūs niekur neskubate. 5 žmonės už jūsų irgi niekur neskuba. Turbūt. O kai po ilgų skaitymų ir apmąstymų vis tik nesugalvosit, ką norite gerti, paprašykite darbuotojo, kad perskaitytų meniu už jus iš naujo ir ką nors parekomenduotų.

Patarimas nr. 4 – +27 karmos taškai, jeigu užsisakote šnekėdami telefonu su draugu/drauge, dar +10 – jei verslo arba šiaip svarbiais neatidėliotinais reikalais. Užsisakyti geriausia taip – išlaukti momento kai pašnekovas kažką daug ir neįdomiai pasakos ir tuo momentu lyg tarp kitko staigiai užsisakykite. O geriausia tai darykite šnabždant – tada jūsų pašnekovas neišgirs kaip jums neįdomu, bet darbuotojas tai tikrai išgirs, ką norite užsisakyti. Nes kuo tyliau šneki tuo geriau girdisi!

Patarimas nr. 5 – jeigu vadovavotės bent vienu prieš tai nurodytu patarimu, tai laikas užsisakyti kavą pagaliau! Kaip tai darom? Geriausia – išvis neskaityti meniu. Vis tiek visos kavinės vienodos ir turi vienodus meniu ir bet kur užėjus gausit tokį patį gėrimą. Tai meniu neskaitykit. O jeigu kažkuri kavinė neturės gėrimo, kurio jūs norite, tai labai nustebkite su klausimu „kaip tai neturite??“. Kitas jūsų klausimas turėtų būti – „o tai ką turite tada??“. Vistiek neskaitykite meniu, tegul tie žemos klasės darbuotojai atlieka savo darbą normaliai! Jeigu norėsite deserto – procedūrą tiesiog pakartokite. Bet jeigu vis tik reikės žvilgtelėti į vitriną ir išsirinksite desertą – tiesiog beskite pirštu ir sakykite „šitą!“. Etiketės su pavadinimais skirtos niekam.

Turbūt bus tęsinys.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

 

Dienos akcijos | Dovanos | Nuolaidos
Eiti prie įrankių juostos