Kodėl taip parkuojatės?

Nežinau ar jūs pastebėjot, bet aš jau prieš kurį laiką pastebėjau tokį fenomeną.

Atvažiuoji, pavyzdžiui, į prekybos centro aikštelę dienos metus. Aikštelė tuščia, kokių 15 iš eilės vietų laisvų. Ir priparkuoji mašiną atokiau nuo kitų mašinų palikdamas po tikrai daug laisvų vietų į abi puses, statykis kur nori. Bet ne, įvažiuoja į aikštelę ir pasistato šalia. Ir dar ne bet kaip, o taip, kad tas nenaudėlis atidarydamas dureles būtinai trinktels į tavo mašiną, nes pasistatė per arti. Tada atvažiuoja dar vienas ir pasisato iš kitos pusės. Nu negi nėra vietų kitur.

Aš nesuprantu, kodėl žmonės taip daro. Ar jie jaučia kažkokį malonumą nuo to. Net nesugalvoju priežasčių, kodėl taip reikia daryti. Tai tas pats, kas viešajame tualete iš visų laisvų pisuarų pasirinkti tą, prie kurio jau yra žmogus ir pasiklausti, kaip jam sekasi myžti. Nieks taip nedaro. Pilna vietų, tai parkuokitės kitur, toliau, ten, kur tuščiau.

11 Replies to “Kodėl taip parkuojatės?”

  1. Viskas paprasčiau: gyveni VIlniuje (kur parkingo vietos auksinės, todėl niekas nedaro pakankamai plačių), ir tau tiesiog nepasisekė. Rekomenduoju turėti vaizdo registratorių, kurio dėka galėtum surasti automobilį apgadinusį vairuotoją. Durelių apibraižymas irgi laikomas draudiminiu eismo įvykiu. Nors šiaip tokius smulkius įvažiavimus ar įlenkimus esu linkęs žmonėms dovanoti (jei nebando piktybiškai pasišalinti ar manęs pačio apkaltinti), nes visiems pasitaiko, ir pats esu kitiems netyčia pridaręs.

    1. Manau, užtenka, kad žmonės turėtų sąžinės ir supratimo, kad negalima bet kaip atidarinėti durų ir gadinti svetimą turtą, kad ir kokia siaura erdvė.
      Dauguma negilių įbrėžimų visai gerai nusipoliruoja, tai labai nesiparinu. O ir mašina dar praeito amžiaus gamybos, tai senatvės žymių pilna. Bet esu radęs stiprių apgadinimų. Tada jai buvo pikta.

      1. Yra dar viena medalio pusė. Keleiviai. Už viską atsako vairuotojas, bet kartais sunku sukontroliuoti nesąmoningus keleivius, kurie nepastebi jokių kliūčių.

  2. Nes prie jau parkuotos mašinos lengviau prisiparkuoti. Veikia kaip atskaitos taškas. Kad neužvažiuotum ant linijos, kad ne per mažai ir ne per daug giliai įvažiuotum.

    1. Linijos labai gerai per veidrodėlius matosi. O jei kaimynas pasistatė per giliai arba nepakankamai giliai, tai ir pats taip pasistatai.
      Viskas būtų gerai su tuo statymu šalia, jeigu žmonės mokėtų gražiai išlipti neapdaužę šalia stovinčios mašinos.

  3. Todėl, kad taip elgiasi negalvodami. Eina kur visi, važiuoja kur visi, stato kur visi. Žmonės pilni problemų, jiems neužtenka CPU ir RAM susivokti realybėje ir galvoti ką daro. Autopilotas, varomas bandos jausmo. It works, ir beveik jokių pastangų. Statyk per 7 vietas, kad bandos jausmą permuštų nerimas kad bus per toli. Bent jau man veikia, statau „toli“. Per kokius 80 metrų :D

    1. Žmonės kaip avys, valdomi bandoa jausmo ir visiškai negalvodami apie savo veiksmus.
      Aš pats statausi tolimiausiame aikštelės gale. Nes po kievieno plovimo rasdavau nutrankytus ir subraižytus šonus. Och ta Akropolio aikštelė ir jos lankytojai. Tai stebiuosi, kad niekas nepradėjo statytis šalia manęs. Matyt per toli, ne prie pat durų. Beeet, jau žiūriu automobiliai po biškį artėja, artėja.

      1. O, akropolio aikštelė… Atskira visata, paralelinė realybė. Ten suvažiuoja visokie. Plius vietos labai siauros. Toje aikštelėje nėra vaistų nuo durų apibraižymo. Stato bile kaip. Esu laipęs per keleivio duris, miniveno privalumas – įgudus išlipimas per kitą pusę beveik toks pat greitas :D

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Dienos akcijos | Dovanos | Nuolaidos
Eiti prie įrankių juostos